Известие

Collapse
No announcement yet.

Кои са най-добрите свещи за 156 1.8 тс 140 коня 2001 г.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Когато купих моя кораб, продавачът ми обясни, че всичко що е консуматив е сменено преди 2 - 3 К.
    Аз обаче си имам едно правило и то гласи:

    Когато става въпрос за ангренаж, уважение всекиму но вяра никому (само на себе си).

    Поради това смених всичко, в т.ч и вариатора, защото изтракваше при студен старт.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Когато купих моя кораб, продавачът ми обясни, че всичко що е консуматив е сменено преди 2 - 3 К.
      Аз обаче си имам едно правило и то гласи:

      Когато става въпрос за ангренаж, уважение всекиму но вяра никому (само на себе си).

      Поради това смених всичко, в т.ч и вариатора, защото изтракваше при студен старт.

      Аз пък имам друго правило,от акъла си не се деля,уважавам чуждо мнение,но винаги решенията ги взимам на базата на това какво аз мисля.Иначе на бившата ми кола ауди А3 1.9 tdi си пазех фактурите за ангренажа с водна помпа и колко ролки са закупени от ауди Холандия,беше и записано и подпечатано в сервизната книжка от сервиза в който бяха сменени точно на какъв интервал,всичко ми излезе 700 евро като цена,всичко беше на Континентал бях и навъртял няма и 10 000км с тях.Момчето което я купи трудно се убеди че не го лъжа,при положение че всичко беше документирано и подпечатано,щеше да е престапление да се хвърлят толкова пари в кофата за боклук.
      SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от vesko11 Покажи съобщение
        Колеги,току що я запалих,бях любопитен,оставих я да загрее до 60 градуса,нямаше нито чукане,нито жулене от към ролки,явно нещата са наред,правиго от време на време при загряло положение.Обаче май,че вариатора е за смяна,но не е сигорно понеже в момента е със такова скапано масло може и от там да трака като дизел.Скоро я чака кастролеско 10w 60,или може и направо селения 10w 60 racing да му шибна и тогава ще се заслушам в работата на матору
        За кастрола не знам, аз съм със Селения АР 20К.Точно тази racing май не е подходяща, май някъде го обсъждахме, има разлика от селения до селения.Трябва ти тази - http://www.dly-auto.ru/view_selenia.php?id=6524, а не тази - http://www.avtoall.ru/maslo_motornoe...elenia-609184/.
        Вариатора може да трака и от рядко или старо масло или от кофти масло.
        Last edited by thecleaner; d.m.y г., 01:06.
        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
          За кастрола не знам, аз съм със Селения АР 20К.Точно тази racing май не е подходяща, май някъде го обсъждахме, има разлика от селения до селения.Трябва ти тази - http://www.dly-auto.ru/view_selenia.php?id=6524, а не тази - http://www.avtoall.ru/maslo_motornoe...elenia-609184/.
          Вариатора може да трака и от рядко или старо масло или от кофти масло.
          Петлитровата боза по-добра ли е от двулитровата ? Обясни защо мислиш така или това е заради for Alfa Romeo Аз все не вярвам, че се различават по-нещо.
          Fiat Punto 1.4GT 1996
          Hyundai Tucson 2.0 2007
          Renault Clio 1.5 2019

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
            За кастрола не знам, аз съм със Селения АР 20К.Точно тази racing май не е подходяща, май някъде го обсъждахме, има разлика от селения до селения.Трябва ти тази - http://www.dly-auto.ru/view_selenia.php?id=6524, а не тази - http://www.avtoall.ru/maslo_motornoe...elenia-609184/.
            Вариатора може да трака и от рядко или старо масло или от кофти масло.

            Знам че е с 20к,ама го кльопа 10w na 40,и точно в този форум четох че парка се кара със 10w 60,пък селенията освен Racing друго 10w 60 няма.Понеже го гледам на щеката когато колата е карана в обороти то е станало на вода братче.и двигатела направо бие желязо в желязо.И реших да вдигна визкозитета в топлата температура.10w 60 ако ще и да се одриска не може да го направи на вода.
            SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

            Comment


            • #51
              Щото това без АР може да е от Калиманци.Колата ми е на 297000 и е карана само с това дето пише АР 20К, само че от както аз я карам/5,5г/ го сменям на 10-12 000км, и нямам драми.Пита казвам му, каквото знам, не твърдя че само селения и единствено селения става за тоя двигател.Тия теми с маслата и свещите аман вече.Колко човека в тоя форум могат научно да се обосноват кое масло е най подходящо за този двигател и защо.Аз питам има ли някой който да си купи чисто нова алфа ромео и да и смени маслото предписано от производителя с друга марка щото той е убеден че е по-добро.И да си рискува гаранцията.

              ---------- Post added at 01:39 ---------- Previous post was at 01:34 ----------

              Първоначално публикувано от vesko11 Покажи съобщение
              Знам че е с 20к,ама го кльопа 10w na 40,и точно в този форум четох че парка се кара със 10w 60,пък селенията освен Racing друго 10w 60 няма.Понеже го гледам на щеката когато колата е карана в обороти то е станало на вода братче.и двигатела направо бие желязо в желязо.И реших да вдигна визкозитета в топлата температура.10w 60 ако ще и да се одриска не може да го направи на вода.
              То в тоя форум можеш да прочетеш че вместо да си смениш тампоните на стабилизиращата щанга най лесно е да я отрежеш с флеса щото някаква дачия заводскки нямала та за какво и е на алфата стаб.щанга.

              Потърси има много теми за маслата 10/60 ама май не беше селения ми друго.
              Last edited by dimitar_vd62; d.m.y г., 01:41.
              По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
              конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
              Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
              Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                Щото това без АР може да е от Калиманци.Колата ми е на 297000 и е карана само с това дето пише АР 20К, само че от както аз я карам/5,5г/ го сменям на 10-12 000км, и нямам драми.Пита казвам му, каквото знам, не твърдя че само селения и единствено селения става за тоя двигател.Тия теми с маслата и свещите аман вече.Колко човека в тоя форум могат научно да се обосноват кое масло е най подходящо за този двигател и защо.Аз питам има ли някой който да си купи чисто нова алфа ромео и да и смени маслото предписано от производителя с друга марка щото той е убеден че е по-добро.И да си рискува гаранцията.

                Е като мине гаранцията що да не се пробва и другоНали знаеш че всичко е маркетинг,да не мислиш че на жабара му пука за твоя двигател.Вика ти Селения,за да ти прибере паричките.Да не говориме че Кастрол отдавна са се доказали и по ралита и във Формула 1 и също и на малките потребители като нас,Шел също.Ако беше поло или вектра щях да му наливам каквото ми падне.На тия дараци и лайна да им сипиш пак ще върват.С 10 на 40 на шел колата добре се държи,но съм убеден че това не и е най-доброто.А и го харчи.А и аз я карам така, че само като види ключа знае какво я чака
                Last edited by кученцетоОгиитаткоДоги; d.m.y г., 01:50.
                SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                  Щото това без АР може да е от Калиманци.Колата ми е на 297000 и е карана само с това дето пише АР 20К, само че от както аз я карам/5,5г/ го сменям на 10-12 000км, и нямам драми.Пита казвам му, каквото знам, не твърдя че само селения и единствено селения става за тоя двигател.Тия теми с маслата и свещите аман вече.Колко човека в тоя форум могат научно да се обосноват кое масло е най подходящо за този двигател и защо.Аз питам има ли някой който да си купи чисто нова алфа ромео и да и смени маслото предписано от производителя с друга марка щото той е убеден че е по-добро.И да си рискува гаранцията.
                  Що те в Калиманци не могат да ударят една щампа АР ли? Освен това предполагам, че караш като "балировачка", та на 300к да му нема нищо на спарка. Ако му са покачи някои младеж, за има няма 1 месец, с това масло има огромен шанс да се родят малки спаркчета. На мен ми е писнало пък да ми обясняват, колко здрав е спарка и как видиш ли не се чупи, като имам преки наблюдения от един от клубните сервизи, в който поне веднъж месечно се прави по един такъв "здрав" мотор, па и да не съм карал 6 години, 2 такива мотора да не знам.
                  По-въпроса с гаранцията цитирам собственик на Шевролет Лъчети от оня ден: след като ми обявиха гаранционно смяна на ангренаж на цена от 1700лв, им казах да си таковат таковата, да си заврат гаранцията незнам си къде и си обслужих колата за 400лв.

                  ---------- Post added at 01:51 ---------- Previous post was at 01:45 ----------

                  Първоначално публикувано от vesko11 Покажи съобщение
                  Е като мине гаранцията що да не се пробва и другоНали знаеш че всичко е маркетинг,да не мислиш че на жабара му пука за твоя двигател.Вика ти Селения,за да ти прибере паричките.Да не говориме че Кастрол отдавна са се доказали и по ралита и във Формула 1 и също и на малки потребители като нас,Шел също.Ако беше поло или вектра щях да му наливам каквото ми падне.На тия дараци и лайна да им сипиш пак ще върват.С 10 на 40 на шел колата добре се държи,но съм убеден че това не и е най-доброто.А и го харчи.А и аз я карам така, че само като види ключа знае какво я чака
                  Шел масло, ОМВ масло и подобни са купуват ако си тръгнал на път по-нощите и нямаш за доливане. Мое мнение разбира се
                  Last edited by thecleaner; d.m.y г., 01:49.
                  Fiat Punto 1.4GT 1996
                  Hyundai Tucson 2.0 2007
                  Renault Clio 1.5 2019

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                    Що те в Калиманци не могат да ударят една щампа АР ли? Освен това предполагам, че караш като "балировачка", та на 300к да му нема нищо на спарка. Ако му са покачи някои младеж, за има няма 1 месец, с това масло има огромен шанс да се родят малки спаркчета. На мен ми е писнало пък да ми обясняват, колко здрав е спарка и как видиш ли не се чупи, като имам преки наблюдения от един от клубните сервизи, в който поне веднъж месечно се прави по един такъв "здрав" мотор, па и да не съм карал 6 години, 2 такива мотора да не знам.
                    Питай екотроник как карам, а тия дето сменят 1,2,3,4,5,6,7, чак на прекъсвач много ясно че ще родят.Ама то алфата е състезателен автомобил, забравих аз.Достатъчно ми е да чуя как реди скоростите един шофер за да преценя спортно ли кара или колкото повече шум толкова повече мацки припадат.Не става само с газ, трябва и акъл.Пък екото наистина го питай.То верно смока беше казал в тоя форум слаб шофьор, слаб ебач и слаб пияч нама.Ай тургай ключ че ама вече.
                    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                      Що те в Калиманци не могат да ударят една щампа АР ли? Освен това предполагам, че караш като "балировачка", та на 300к да му нема нищо на спарка. Ако му са покачи някои младеж, за има няма 1 месец, с това масло има огромен шанс да се родят малки спаркчета. На мен ми е писнало пък да ми обясняват, колко здрав е спарка и как видиш ли не се чупи, като имам преки наблюдения от един от клубните сервизи, в който поне веднъж месечно се прави по един такъв "здрав" мотор, па и да не съм карал 6 години, 2 такива мотора да не знам.
                      По-въпроса с гаранцията цитирам собственик на Шевролет Лъчети от оня ден: след като ми обявиха гаранционно смяна на ангренаж на цена от 1700лв, им казах да си таковат таковата, да си заврат гаранцията незнам си къде и си обслужих колата за 400лв.

                      ---------- Post added at 01:51 ---------- Previous post was at 01:45 ----------



                      Шел масло, ОМВ масло и подобни са купуват ако си тръгнал на път по-нощите и нямаш за доливане. Мое мнение разбира се

                      Да ти кажа приятелю,шел само в бг не успя да се наложи,в западна европа на много големи марки го използват в техните сервизи за гаранционно обслужване на новите автомобили.Много мои приятели също ползват само шел от години,понеже е по ефтино от кастрола,и споделят че качеството е същото като на кастрола,аз съм също почти на това мнение.Понеже много съм ползвал шел.Българския шел също е добър.
                      Last edited by кученцетоОгиитаткоДоги; d.m.y г., 02:10.
                      SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                        Щото това без АР може да е от Калиманци.Колата ми е на 297000 и е карана само с това дето пише АР 20К, само че от както аз я карам/5,5г/ го сменям на 10-12 000км, и нямам драми.Пита казвам му, каквото знам, не твърдя че само селения и единствено селения става за тоя двигател.Тия теми с маслата и свещите аман вече.Колко човека в тоя форум могат научно да се обосноват кое масло е най подходящо за този двигател и защо.Аз питам има ли някой който да си купи чисто нова алфа ромео и да и смени маслото предписано от производителя с друга марка щото той е убеден че е по-добро.И да си рискува гаранцията.

                        ---------- Post added at 01:39 ---------- Previous post was at 01:34 ----------



                        То в тоя форум можеш да прочетеш че вместо да си смениш тампоните на стабилизиращата щанга най лесно е да я отрежеш с флеса щото някаква дачия заводскки нямала та за какво и е на алфата стаб.щанга.

                        Потърси има много теми за маслата 10/60 ама май не беше селения ми друго.
                        Сега се мъча да го изровя но ясно си спомням че се препоръчва 10 на 60 Селения или може и друго но да е читаво.Естествено че няма да шибна нещо просто щото някой ми го е казалВиждам че 10 на 40 не издържа просто на температурата,а пробвах различни марки,явно проблема е във вискозитета.А различното между тия ,,уж'' за първоначално наливане на колата както е Селения 20к и друго 10 на 40 е че в това за първоначалното има специялни добавки за тоя двигател които са задалжителни за първите си там 20 000км,после можеш и други марки със същия вискозитет да му наливаш.В холандия в една известна верига магазини за масла също ми казаха че парка се кара с 10 на 60.За мен не е странно че с течение на годините стандартите на определени двигатели се сменят.Незнам когато е излязъл парка дали въобще е имало 10 на 60 Може би за това са казали да се кара с 10 на 40
                        Last edited by кученцетоОгиитаткоДоги; d.m.y г., 02:31.
                        SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                        Comment


                        • #57
                          Агип 10в60 колега До колкото мога да кажа сменям го навсеки 8к километра..даже преди 3 седмици го смених пак!
                          147 1.6TS 2005 120bhp.
                          The beauty is real...you just have to find it!

                          Comment


                          • #58
                            Съвсем безпристрастно желая да потвърдя това, че Миташкият стил на каране няма нищо общо с пенсионерския. Сигурен съм, че ламарината под педала на газта му е огъната навън
                            Когато имах честта да ме повози из Варна, от една страна ми беше жал за останалите участници в движението а от друга, едвам се сдържах да не го шамаросам

                            Накратко - ако неговата кола е карана все така в продължение на 300К, то АР е наистина здрава талига.

                            На Веско препоръчвам да направи една смяна с Castrol edge sport 10 W 60.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #59
                              Искам да попитам само лесно ли се отвивават вашите капачки за масло.Мойта при първите два пъти се наложи да използвам тръбен ключ. Сега с кърпа и кански усилия. Но колкото повече време не е отвивана толкова повече стяга.
                              SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                              Comment


                              • #60
                                Нормално се отвива с гола ръка. Виж да не ти е деформирана резбата или уплътнението от прекалено натягане.


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X